Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Kijk dan eerst of deze voorkomt in de meest gestelde vragen hieronder. Wie weet vindt u daar al het antwoord op uw vraag. Staat uw vraag en het antwoord daarop er niet tussen? Aarzel dan niet en neem contact met ons op!

Bestellen

Het is mogelijk dat wij producten nog op voorraad in ons magazijn, maar dat deze producten niet meer actueel genoeg zijn voor onze webshop, of dat wij via onze leveranciers een speciaal product voor u kunnen bestellen. Neem hiervoor contact op via e-mailadres info@tperdewinkeltje.nl.  en wij zullen voor u onderzoeken of wij dit product aan u kunnen leveren.

Mocht u uw pakket beschadigd hebben ontvangen en de producten zelf zijn ook beschadigd, neem dan direct contact op via e-mailadres info@tperdewinkeltje.nl.Wij gaan dan de oorzaak achterhalen en u een passende oplossing aanbieden.

Mocht het zo zijn dat uw bestelling niet compleet is, dan is het mogelijk dat wij niet alle producten op voorraad hebben. De producten die u nog mist zullen dan in een latere levering verzonden worden, maar hier krijgt u altijd per e-mail bericht van.
Als uw bestelling niet compleet is, maar u geen bericht heeft ontvangen dat de missende producten via een latere levering worden verzonden, neemt u dan contact op via e-mailadres info@tperdewinkeltje.nl. Wij gaan dan na wat de oorzaak van dit probleem is en zullen dit zo spoedig mogelijk met u oplossen.

Wij versturen alle bestellingen via PostNL.

U kunt de status van uw bestelling achterhalen door een e-mail te sturen naar info@tperdewinkeltje.nl. Wij zullen u dan de status en eventuele leverdatum doorgeven.

Het is geen enkel probleem om uw bestelling in het buitenland te laten bezorgen. Houd er wel rekening mee dat er voor het buitenland langere levertijden gelden. De verzendkosten voor een verzending naar het buitenland zijn afhankelijk van het land waar de zending naartoe moet. Naar Belgie rekenen we €13,00 verzendkosten en naar andere landen binnen de EU zijn de verzendkosten op aanvraag.

Het is inderdaad mogelijk om uw bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. U kunt dit aangeven tijdens het bestellen van uw bestelling. Kiest u dan voor Ander Afleveradres en vul de gegevens zo compleet mogelijk in.

De levertijd is afhankelijk van het artikel en of het artikel speciaal voor u op maat gemaakt moet worden.
Voor de producten die wij op voorraad in ons magazijn en groothandel hebben, geldt directe levering. Dat betekent dat wij op werkdagen na ontvangst van betaling uw pakket binnen 72 uur zullen verzenden. Na 17.00 uur en op zaterdag, zondag verzenden wij geen pakketten.
Mocht het product voor u besteld moeten worden, dan laten wij u zo snel mogelijk weten wat de verwachte levertijd zal zijn.

Binnen Nederland zijn de verzendkosten € 7,25 per bestelling tot een bestedingsbedrag van € 250,-. Vanaf een bestedingsbedrag van € 250,- wordt de bestelling gratis naar u opgestuurd binnen Nederland. Wanneer u een bestelling van meer dan € 250,- compleet retourneert (of het deel dat u houdt minder dan € 250,- is), dan zullen wij € 7,25 van het terug te storten bedrag afhouden voor de verzendkosten.

Voor zware of grote (lange) producten gelden er binnen Nederland altijd verzendkosten van € 14,75.

Voor overige bestellingen binnen Europa zijn de verzendkosten € 13,00 per bestelling, ongeacht het bestedingsbedrag. Bij overige bestellingen, van zware of grote producten, binnen Europa, zullen de verzendkosten in overleg met u afgesproken worden.

Buiten Europa zijn de verzendkosten afhankelijk van het land.
Daarnaast is het ook mogelijk om uw bestelling onder Rembours te verzenden, maar hiervoor dient u contact op te nemen met e-mailadres: info@tperdewinkeltje.nl 

Natuurlijk is het geen probleem als u uw bestelling alsnog wilt annuleren. Stuur daarvoor een e-mail naar: info@tperdewinkeltje.nl. Mochten wij uw betaling al ontvangen hebben, dan zullen wij dit weer terugstorten naar uw bankrekening.

U kunt uw bestelling nog aanpassen totdat wij de betaling hebben ontvangen. Meestal is dit tot 24 uur na de plaatsing van de bestelling. U kunt uw aanpassingen doorgeven op e-mailadres info@tperdewinkeltje.nl. U ontvangt van ons dan de aangepaste besteloverzicht en de nieuwe betaalgegevens. Wanneer u heeft betaald via iDEAL is het niet mogelijk om uw bestelling nog aan te passen.

U kunt via het menu uw keuze maken voor de desbettreffende categorie. Daarnaast is het ook mogelijk om via het zoekveld van de website te zoeken naar het product. U zult altijd eerst een overzichtspagina krijgen. Als u op de titel van het product klikt, dan krijgt u de verdere productinformatie en kunt u aangeven welke versie van het product u wilt bestellen. U wordt dan direct doorgeschakeld naar uw winkelmandje, welke u ook altijd in de bovenste balk op de pagina kunt terug vinden. Als u zich in uw winkelmandje bevindt, dan kunt u kiezen voor “Verder Winkelen” of “Bestellen”. Als u uw bestelling compleet heeft, volgt u de stappen voor het invullen van de gegevens en het kiezen van een betalingsmogelijkheid. Na uw bestelling ontvangt u op het ingevulde e-mailadres een bevestiging van uw bestelling.

Uw persoonlijke gegevens worden enkel gebruikt voor een goede afronding van uw bestelling en het leveren van klantenservice aan u. Als u aangegeven heeft dat u de nieuwsbrief wilt ontvangen, dan zal uw e-mailadres worden opgeslagen in onze database voor het verzenden van de nieuwsbrief. Uw gegevens zullen nimmer verkocht of gedeeld worden met derden. Meer informatie over hoe wij met uw persoonlijke gegevens omgaan vindt u in ons privacybeleid.

Garantie en retourneren

De producten uit onze webshop kunt u via onze showroom of via een pakketdienst retourneren. U dient te allen tijde eerst contact op te nemen met ‘t Perdewinkeltje Uden, zodat men weet dat er een pakket retour komt. Indien u het pakket retourneert dan download u hiervoor het retourformulier. Stuur uw retourzending inclusief het volledig ingevulde retourformulier naar ‘t Perdewinkeltje Uden, Westwijk 1a, 5406 XS te Uden.

De retourzending behoort in oorspronkelijk nieuw staat te verkeren, zonder beschadigingen of gebruikssporen. Indien wij een product beschadigd, onvolledig of met andere gebruikssporen retour ontvangen kunnen wij dit retour helaas niet accepteren. Wij zijn dan genoodzaakt om het product aan u te retourneren. Indien mogelijk kunnen wij het product professioneel laten reinigen. De gemaakte kosten hiervan zijn voor rekening van u, en worden verrekend.

Mocht uw bestelling niet aan uw wensen voldoen, dan kunt u binnen 10 dagen na ontvangst een melding doen via  info@tperdewinkeltje.nl  van het te retourneren artikel. Nadat u deze melding gedaan heeft dient uw retourzending binnen 10 dagen, inclusief volledig ingevuld retourformulier, naar ons verzonden te zijn.

Nadat wij uw product ontvangen hebben zullen we binnen 30 dagen uw aankoopbedrag terugstorten of u een vervangend artikel van uw wens terugsturen.